مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

فروم فارسی جدید طرفداران مایکل جکسون کبیر !

خبر فوری :


سخنگاه فارسی جدیدی مخصوص هواداران فارسی زبان مایکل جکسون کبیر به همت دوست عزیز و نازنینم ، وحید فیضی راه اندازی و فعال گردید :


آدرس



امکان عضویت و فعالیت نامحدود برای کلیه عاشقان و هواداران ارباب افسانه ها در این وبسایت جدید از هم اکنون فراهم است ! 


به امید خلق لحظات شاد و عاشقانه و به یاد ماندنی در کنار یکدیگر ، در این خانه جدید ! 


تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 3 + ارسال نظر
kurosh پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:04 ق.ظ

سلام دوست من .
نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم . وبلاگت محشره بیسته
نمیدونی چقد دنبال یه همچین وبلاگایی میگشتم که مطلب درمورد پادشاه پاپ نوشته باشن . موزیک ویدیوهات که دیگه معرکن . واقعا خوشحالم که مایکل تو ایران همچین طرفدارایی داره . من خودم یکی دیوونشم
راستی بعضی از موزیک ویدیوهات پسورد داره اگه میشه پسوردشونو برام بفرست . خیلی ممنونم ازت

سلام دوست من ... ممنونم از لطف و توجه شما به مایکل جکسون کبیر . پسورد همشون اینه : the1and0nly

موفق باشی دوست عزیز ...

mjfollower سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:10 ب.ظ

یادش بخیر... وقتی بطور اتفاقی این فروم رو پیدا کردم چقدر خوشحال شدم که بلاخره یکجایی برای عاشقان مایکل هست و میتونم با هواداران دوست بشم حرف بزنم ولی.. تا فرصت کنم عضو بشمو فعالیت کنم اونجاهم مثل خیلی از وبلاگ‌‌ها٬ سایت ها و... ساکت او بی فعالیت شد من فقط تو این مدت از عاشقان مایکل جکسون بیشتر ادعا دیدم تا عمل! کاش اونقدری که ادعا میکردن نصف همونقدر به گفته هاشون عمل میکردن... افسوس

بله دوست عزیز ... متاسفانه تنها دارایی و هنر اغلب طرفداران ایرانی مایکل جکسون ، حرف مفت زدن ، خاله زنکی ، بی همتی ، زیر آب زنی ، خیانت ، دو دوزه بازی و ریا و هزاران صفت دیگه هست که زبونم از گفتنشون در این محیط قاصره ... !!! داستان مدیر بی بته و حقیر اون فروم هم چیزی خارج از این ماجرا نبود ... به هر حال خوشحالم که عاشقانی چون تو هنوز در این سرزمین حضور دارند . یادت باشه ... عاشق موندن و تا ابد عاشقی کردن کار هر مدعی و بی سر و پایی نیست دوست من ...

لیلا دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:21 ب.ظ

عاشق موندن و تا ابد عاشقی کردن کار هر مدعی و بی سر و پایی نیست دوست من ...


فوق العاده بود

...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد