مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

تکرار کابوسی سیاه !!

سلام ...


خیلی با خودم کل و کشتی گرفتم که از نوشتن این پست ، حداقل در این فاصله تا انتشار آلبوم جدید خودداری کنم و اجازه بدم آلبوم منتشر بشه و بعد فریادم رو بزنم ، اما آخر سر نشد !!! فقط میتونم بگم در یک کلمه داغون و ویرانم ... 


در ادامه ، لینک 2 آهنگ لو رفته منتسب به آلبوم Xscape مایکل جکسون رو مشاهده خواهید کرد :


آهنگ Chicago :


لینک دانلود 


آهنگ Loving You :


لینک دانلود 



همونی که ازش میترسیدم رخ داد ؛


همون کابوسی که از تفکر بهش هم واهمه داشتم !!!


داستان دسیسه و خیانت سال 2010 بار دیگر تکرار شد !!!!! 


هر دوی این آهنگها به طرز وحشتناکی فیک و ساختگی هستند !!!


این صدای جفنگ و بی معنی ، صدای ارباب بی کران افسانه ها نیست !!!



یعنی این آشغالها واقعاً 2 تا از ترکهای آلبوم Xscape  هستند ؟؟؟!!!


نمیتونم باور کنم که هفته آینده قراره این آهنگها به عنوان آهنگ مایکل جکسون تحویل مردم دنیا بشه !!! 


نمیتونم باور کنم این همه رذالت و حرومزادگی ، یک مرتبه دیگه رخ داده !!!


نمیتونم باور کنم که که این کابوس هولناک از نو در حال تکرار شدنه !!!


نمیتونم این همه پستی و بی شرفی میراث داران ( ؟؟؟!!! ) بی همه چیز مایکل جکسون رو باور کنم !!!


نه ، نمیتونم باور کنم ...


و این دقیقاً مایکل جکسون به همون سبکی بود که دنیا تا حالا ازش نشنیده بود !!!!!



خدایا به من رحم کن تا بتونم شدت این درد و فشار و شکنجه رو تحمل کنم ...


واااای مایکل جکسون ... وااای مایکل جکسون ... واااااااااای ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 2 + ارسال نظر
MJ IS KING شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:49 ق.ظ

ولی خدایش آهنگ SLAVE TO THE RHYTHM تو این آلبوم قشنگ بود هر چند که در کل فقط واسه پول در آوردن این خونخارای مایکله بزرگ بود یه سئوال تو در کل از کدوم آهنگ های مایکل بیش تر از همه خوشت میاد؟من که خودم BILLIE JEAN , BEAT IT,THRILLER

مگه من گفتم زشت بود دوست عزیز ؟ من همه آهنگهای مایکل جکسون کبیر رو دوست دارم . بی نهایت زیاد ...

MJ IS KING شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:14 ب.ظ

خیلی ببخشید مایکل تا حالا 18 تا گرمی گرفته یا 17 تا

دقیق یادم نیست .... چه فرقی داره دوست عزیز ؟ یه سرچ ساده بکن تا جوابش معلوم بشه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد