مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

مایکل جکسون واقعی بیاد جلو !!!


سلام به همگی شما عزیزان عاشق و دوست داشتنی ؛ وقتتون بخیر ...


خوب ، یکبار دیگه نوبت میرسه به دانلود یک ویدئوی خاص و متفاوت دیگه از مایکل جکسون کبیر !


ویدئوی امروز ، پشت صحنه ایست خاص و کمیاب از موزیک ویدئوی آهنگ Black Or White . پشت صحنه ای که مدتی میشه در فضای مجازی منتشر شده ولی متاسفانه به علت حجم بالاش ، امکان آپلود اون در حال حاضر به صورت کامل برام وجود نداره و مجبورم قطعه ای بسیار کوتاه از اون رو تقدیم حضور شما دوستان نازنینم کنم . قول میدم به زودی ِ زود ، نسخه ای فشرده تر و کم حجم تر از اون رو به صورت کامل آماده نموده و برای شما آپلود نمایم .



اما این قطعه بسیار کوتاه از پشت صحنه ای که اشاره کردم چیه و راجع به چه موضوعیه ؟!!


خوب ، راستش من ترجیه میدم اصلاً در موردش توضیحی نداده و خیلی بی مقدمه ، لینک دانلودش رو با شما دوستان به اشتراک بذارم ! دلم میخواد ، خودتون بعد از دانلود و تماشای این ویدئوی زیبا و تکان دهنده ، هر توضیحی که در موردش به ذهنتون میاد رو همینجا برای من و سایر خوانندگان وبلاگ مرقوم بفرمایید !! 


نکته بسیار خاص و بی نهایت حائز اهمیت این ویدئو اینه که ارتباطی 100% مستقیم و عمیق بین این ویدئو و یکی دیگه از پستهای مهم و کلیدی وبلاگ که در طول سالهای گذشته تقدیم حضورتون کردم وجود داره ! ازتون خواهش میکنم اون ارتباط کلیدی و اساسی رو کشف نموده و در پاسخهای خودتون به صورت کامل در موردش بحث نمایید . به عبارت دیگه ، من سابقاً در مورد یکی از کاراکترهای حاضر در این ویدئو ، به صورت کامل و جامع براتون صحبت کرده ام ؛ دلم میخواد اون مطلب رو به خاطر آورده و یکبار دیگه اون رو برای من مرور نمایید . لازم نیست که اسم دقیق اون پست به خاطرتون مونده باشه ؛ مهم اینه که فقط اشاره کنید فلان ارتباط بین این ویدئو و اون مطلب وجود داره . همین برای من کافیه ...


این هم لینک دانلود اون پشت صحنه کوتاه از موزیک ویدئوی جاودان سیاه یا سفید !


ببینید و از اعماق وجود قهقهه سر بدید !!


لینک دانلود  



منتظر خوندن پاسخها و نظرات شما عاشقان دوست داشتنی مایکل جکسون هستم . یک هفته برای ارسال نظراتتون فرصت دارید ! موفق باشید دوستان ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:28 ق.ظ

وبت فوق العاده است.... خیلی باحال بود .من اون تپل کنار مایکل که ریش داره رو قکر کنم بشناسم مطالب قبلیتو نخواندم که ربطش رو بگم...شاید بعدا تونستم

موفق باشی دوست عزیز ...

حبیبه دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 01:37 ق.ظ

سلام
اون پستی که گفته بودین مایکل جکسون از بدل استفاده میکرده. اسم یکی ازبدلهاش هم navi بود فک کنم

سلام دوست عزیز ...

بله کاملاً حق با شماست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد