مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

شاهگوش یا گوگوش ؟؟!!


سلام به همگی شما دوستان باوفا ؛ عاشقان مایکل جکسون ؛ یاران گرامی !


قصد داشتم برای این هفته ، خاطره جدیدی از ارباب کبیر افسانه ها رو با شما قسمت کنم که متاسفانه مواجه شدنم با دو موضوع مختلف باعث شد تغییر عقیده داده و اون خاطره رو به پستهای بعد و یا هفته های آینده موکول نمایم .


موضوع از این قراره که دو نفر از دوستان و بازدید کنندگان گرامی ، طی نظراتی در وبلاگ و فیس بوک ، دو موضوع متفاوت رو از دو گروه موجود کثیف و مزدور به اطلاع من رسوندند که دیدم نمیتونم در مقابلشون سکوت کنم . پس به سنت قاعده و قانون همیشگی زندگیم یعنی دفاع ابدی از مایکل جکسون و خدمتگزاری بی پایان به ارباب کبیر افسانه ها ، قلم به دست و بی رحم ، ترسناکتر از همیشه در مقابل دشمنان مایکل جکسون ایستاده و آماده مبارزه ام ...


داستان اول از این قراره که دوستی ادعا کرده بود :


در سریال مضحک شاهگوش ، شخصی گفته یه خواننده سیاه پوست اونور آبی به اسم مایکل جکسون پوستشو سفید کرده ! 


و همینطور ، دوست دیگه ای که ادعا کرده :


تو برنامه سمت نو من و تو یکی از مجری هاشون گفته که مایکل جکسون بعد از عمل جراحی صورت فوت کرده و اینکه تو یکی دیگه از برنامه های من و تو پلاس گفتن که مایکل در اثر مواد مرده !


این دوستان از من درخواست کرده بودند که بیام توی وبلاگ و فیس بوک علیه این افراد بیانیه بدم و از اینجور قصه ها ...


خوب ، اول از هر چیزی اعلام میکنم از اونجاییکه من هرگز و هرگز در زندگیم ، وقت ارزشمند و نابم رو برای دیدن اراجیف و مهملاتی همانند شاهگوش ، سمت نو و یا من و تو پلاس به هدر نمیدم ، اینه که با عرض شرمندگی فراوان شاهد این چرندیاتی که دوستان عزیز اعلام کردند نبوده و اینه که خیلی دیر دارم باهاشون مواجه میشم که به این خاطر از فرمانروای عالیقدر ، مایکل جکسون کبیر و همینطور طرفدارن و هواداران عزیزش ، بابت این تاخیر در اطلاع رسانی پوزش میطلبم .


اول از همه میرم سراغ نظر دوست اول : شاهگوش !!


داستان من با این سریال ِ به قول اون دوستمون مضحک ، از هفته قبل از انتشار قسمت اولش آغاز شد : اون زمانی که هر بقالی و نونوایی به طرزی عجیب و شدید و مشکوک ، اقدام به چسبوندن پوستر قسمت اول این مجموعه بر روی در و دیوار مغازه هاشون کرده بودند :



از این عبدی مزدور بی همه چیز با همه وجود متنفرم !!!! 


راستش یکی دو برخورد اولم با این پوستر احمقانه و رذالت بار ، به خاطر شدت مشغله های ذهنیم منجر به جلب توجه بیشتر من به ماهیت و حقیقت آشکار درون این عکس نگردید . از اونجاییکه چند ساله سر سگ بزنی (!!!) توی این مملکت سریال های آبکی و بی معنی تلویزیونی برای پخش در شبکه های خانگی تولید میشه ، اینه که دیدن این جنس پوسترها با حضور یک سری بازیگر جلف و دلقک بر روی اون چندان جلب توجهم رو نمیکنه .


و اما بار سومی که این پوستر رو دیدم ، در عرض یک ثانیه همه چیز برای من تغییر کرد :


یادمه توی اون صبح داشتم شاد و امیدوار از خونه به محل کارم میرفتم که یه دفعه در جلوی یکی از سوپر مارکتهای محل ، چشمم بار دیگه به این عکس و نوشته های روش افتاد و این بار ، بر خلاف دفعه های قبلی منو سر جام میخکوب کرد . در یک لحظه ، تلاقی عکس و ژست احمقانه محسن تنابنده با نام نفرت انگیز داود میرباقری ( خاک بر سرهای عرب زاده ، اسم عربی رو هم بلد نیستند درست بنویسند !!! ) و دیدن عکس چندش آور اکبر عبدی در کنار اون زنیکه جلف بر روی پوستر ، همه چیز رو بهم فهموند !! باور میکنید ؟؟!! همه چیز رو !! حتی بدون اینکه ذره ای بک گراند و پیش زمینه قبلی در مورد این سریال داشته بوده باشم .



داوود ِ میر باقری بی شرف و مزدور ، سازنده سریال کثیف شاهگوش !!! 


شاید اگه وجود نام داوود میرباقری در بالای پوستر نبود ، دیدن عکس مرد میکروفون به دست من رو اونقدر که باید و شاید به یاد ابراهیم حامدی یا همون ابی ِمعروف نمی انداخت اما همونطور که توضیح دادم ، تلاقی این دو واقعه یعنی مشاهده اون نام چندش آور و دیدن این عکس به صورت همزمان ، همه چیز رو بدون اینکه حتی بخوام برای بار دوم در موردش فکر کنم توی ذهنم تداعی کرد . ساعتی بعد و بلافاصله پس از رسیدن به محل کارم قبل از اینکه بخوام حتی دست به هیچکدوم از فعالیتهای روزانم بزنم ، تمام اون چیزی که توی ذهنم در موردش نظریه و تئوری ساخته بودم رو به مرحله سرچ در گوگل تبدیل کرده و با کمال تاسف مشاهده کردم همه حدسهام بدون حتی یک استثناء ، عین واقعیت بوده است !! تو اون لحظه نمیدونستم باید به خاطر این هوش و فراست بالای خدادادیم خوشحالی کرده و خنده سر بدم یا اینکه باید به خاطر رخ دادن این تراژدی و اتفاق زشت و زننده جدیدی که توی این مملکت رخ داده اشک ماتم و تاسف بریزم ...


فکر میکنم کمی گیج شده باشید ! اینکه اصلاً وجود نام میرباقری چه ارتباطی به نظریه پردازی های من در مورد عکس مرد میکروفون به دست داشته ؟؟!! و اینکه چرا حدس زدم توی این سریال احمقانه ، بدون شک و تردید عده ای مزدور کثیف و خودفروش باید به تمسخر خواننده بزرگ کشورمون یعنی ابی پرداخته باشند ...


بیشتر تعجب کردید ، هان ؟؟!! ابی ، خواننده بزرگ ؟؟!! پس اون مردک شکم گنده دزد بی همه چیز که قبلاً در مورد این یارو میگفتم کجا رفته ، هان ؟؟!! زیادی هول نشید !! هنوزم نظرم در مورد ابی دقیقاً همین کلماته اما نه اینجا و نه در مواجه شدن با کار کثافت و شرم آور میرباقری حرومزاده و دار و دسته مزدور و بی همه چیزش !! بذارید ماجرا رو از اول تعریف کنم ...


داوود میرباقری کیه ؟؟!! خوب ، خیلی راحت با یک گوگل سریع و فوری میتونید جواب این سوال رو به دست بیارید . سرزمین رویایی و مقدس ارباب افسانه ها بدون شک جایی نیست که من بخوام توش بیوگرافی فاح*ه هایی همانند میرباقری رو برای مخاطبینم ارائه کنم !! تنها به همین اندک بسنده میکنم که این موجود ، خالق 2 اثری هست که هر کدوم برای این حکومت از جهاتی خاص و دارای اهمیته :


نخستین اثر ، سریال امام علی علیه السلام هستش ( این علیه السلامه خیلی مهمه ها . اگه نگید یه وقت خدای نکرده تبدیل به سنگی ، سوسکی ، چوبی ، چیزی میشید !!!! حالا از من گفتن بود !!! ) که حکومت ایران تا دنیا دنیاست از اون با عنوان اثر فاخر و معنوی و ارزشمند و جهانی یاد میکنه و دومی ، فیلم حاشیه ساز و جنجالی آدم برفی هستش که عبدی توش تبدیل به زن میشه و ادامه ماجرا ها !!!


فعلاً با آدم برفی کاری ندارم ؛ میخوام در مورد سازنده امام علی حرف بزنم :


میرباقری ، کارگردان ارزشمندترین ، فاخرترین (!!!) و یکی از حکومتی ترین سریالهای ساخته شده در عمر این رژیمه و فکر میکنم نیازی به مرور این حقیقت فاحش نباشه که ملاهای حکومتی ، طی سالیان گذشته ، چه مشروعیت و قداست (!!) مضاعفی رو به واسطه به تصویر کشیده شدن زندگی نورانی و معنوی ملای متقیان ، ا ِ ببخشید ، مولای متقیان (!!) کسب نموده اند . خوب ، پس بدیهی هستش که دُم موجودی همانند میرباقری بعد از ساخت چنین سریالی در یک چنین حکومتی اونقدر کلفت میشه که خیلی راحت و آسوده بتونه بیاد آدم برفی درست کنه تا عبدی ِ مزدور بی سر و پا توش کرم پودر و ماتیک بماله و صداشو نازک کنه و برای داریوش ارجمد ، عشوه شتری بریزه !!!


اِ ، راستی اسم داریوش خان (!!!) اومد ، گفتم شاید بد نباشه یه یادی هم از میزان لجن بودن و بی سر و پایی این مزدور رذل حکومتی هم بکنم تا شما عزیزان ، با چهره واقعی این بابا که در حد مرگ ازش متنفرم هم آشنا بشید :


داریوش ارجمند یا همون مالک اشتر نخعی حکومت الله در کشور ایران (!!!!) متاسفانه با وجود استعداد و نبوغ غیر قابل کتمانی که در زمینه هنر بازیگری داره ، یکی از شرورترین ، مزدورترین و اوباش ترین خود فروشهای حکومتیه که سابقه توهینهای فراوانی به مایکل جکسون رو در کارنامه حرفه ای (!!!) خودش به همراه داره . این موجود ، شخصیه که در جمع فوتبالیستهای دو زاری و الدنگ و آشغال مملکت ما حاضر میشه و برای موعظه کردن اونها جهت پرهیز از موهای بلند و زیر ابرو برداشتن و هزار تا جلف بازی دیگه ، اونها رو به یاد ارزشهای اسلامی و ایرانیشون میندازه و به یادشون میاره که فوتبالیست غیور ایرانی باید با مایکل جکسون رقاص یه فرقهای داشته باشه !!! همچنین داریوش ارجمد شخصیه که دیالوگ معروفش در همین فیلم آدم برفی در مقابل اکبر عبدی به یاد موندنی و تاریخ سازه ؛ اونجایی که از مایکل جکسون با وقاحت تمام با عنوان معتاد و بنگی یاد میکنه !!! این داریوش ارجمنده ...




به میر باقری برمیگردیم ؛ به یکی از بزرگترین کارگردانهای حکومتی در این مملکت . برای اونهایی که شاید هنوز اونقدری که من دلم میخواد با مفهوم کارگردان ِ حکومتی آشنا نشدند باید توضیح بدم که این اصطلاح ، به موجوداتی گفته میشه که با تملق گویی ها و چاپلوسی ها و خوش رقصی ها و آفتابه داری (!!!) های فراوان برای اونی که خوب میدونید (!!!!!!!!!!) ، چراغ سبز حکومت رو برای هر کثافت کاری و بی همه چیزی در آینده برای خودشون به دست میارند . موجوداتی امثال سلحشور که هر ثانیه از دهانهای زشتشون ، یک توهین و بی ادبی رکیک خارج میشه یا موجوداتی نظیر ده نمکی ِ پاسدار که خیلی راحت باعث مرگ عده ای آدم میشند و در نهایت آب هم از آب تکون نمیخوره و همشون در انتها آدم خوبه هستند و بقیه موجودات ، آدم بدها !! این در حالیه که یکی مثل اصغر فرهادی ِ مادر مرده میره اسکار میگیره و باعث افتخار مملکت میشه ، اون وقت معذرت میخوام ، خشتکش رو میکشن روی سرش !!! حالا فکر کنید خدای نکرده و زبونم لال ، یه مرد سیبیل کلفت توی فیلم همین اصغر آقا میومد سرخ آب سفید آب میکرد یا اینکه میومد به بازیگران زن مملکت فحشهای ناموسی میداد یا اینکه مثلاً میومد سر ضبط فیلمش انفجار درست میکرد و ملت رو میفرستاد به لقاء الله !!! اون وقت چی میشد ؟؟!! جوابش روشنه : باید دامن پاش میکرد و شبونه از مملکت میزد به چاک !! اما میرباقری چون خالق امام علی بوده ، به خاطر اشاره علنی و عملی به یکی از تابوترین موضوعات حکومتی طی 35 سال گذشته یعنی به تصویر در آوردن خوانندگان منحرف و فاسد لس آنجلسی (!!!) نه تنها تنبیه نمیشه ، بلکه اثر تازش با شدید ترین و قدرتمند ترین دستگاههای تبلیغ حکومتی در معرض دید عموم قرار میگیره و تشویق میشه و حتی پوستر قسمت اول این مجموعه ، به طرزی زننده و رذالت بار بر روی کاریکاتور خلق شده از کاراکتر ابی هم مانور میده ؛ اون هم در حالی که بیننده با دیدن تنها همون قسمت اول داستان به این نتیجه میرسه که این بابا ( ابی قلابی ) به هیچ عنوان شخصیت اصلی داستان هم به حساب نمیومده !!




من تنها بنا بر کنجکاوی های فردیم ، فقط و فقط قسمت اول این مجموعه جفنگ رو مشاهده کرده و با دیدن همه توهینهای پنهان و آشکاری که به کاراکتر ابی در این مجموعه وجود داشت ، قلبم درد گرفت و همه وجودم تیر کشید . نه به این علت که من طرفدار ابی هستم !! نه به این علت که از این خواننده خوشم میاد !! هرگز !!!! همه دنیا لااقل احساس شخصی مثل من رو به ابی با سوابق گند کاری های عجیبی که طی سالهای گذشته بالا آورده خوب میدونند . نکته اینه که در این موقعیت خاص و بحرانی ، با مشاهده چنین حرکت زشت و بی شرمانه ای در تمسخر یکی از بزرگترین خوانندگان ایرانی که همه عمر و جون و جوونی خودش رو در غربت به عشق مردم این سرزمین در صداش خلاصه کرده و با عمق وجودش ، بخشی از ماندگارترین و جاودانه ترین خاطرات مردم این سرزمین رو ساخته ، نمیتونم سکوت کنم !! من به عنوان یک ایرانی و هم وطن با ابراهیم حامدی و نه به عنوان یکی از هوادارن و دوست دارانش نتونستم این توهین زننده و آشکار رو از طرف موجودی نظیر میرباقری معلوم الحال تحمل کنم . همه وجودم با دیدن حماقتهای زشت و زننده محسن تنابنده در نقش ابی توی این سریال فاقد ارزشهای اخلاقی و انسانی به درد اومد . به یادم اومد که شخصی مثل ابی الآن توی غربت با دیدن این صحنه ها چه حالی بهش دست میده ؟؟ و اینکه چطور دلش میگیره و احتمالاً با دیدن خنده و شادی مخاطبین نمک نشناسی که با دیدن این لودگی های هزل قهقهه سر میدند ، اشک ِ غم توی چشمهاش حلقه میزنه ...  


و من نتونستم حتی یک ثانیه دیگه بعد از اون به این فیلم نگاه کنم !! به عنوان یک انسان و میهن دوست نتونستم !! کاری ندارم که ابی چه جفاهای ناجوانمردانه ای در حق مایکل جکسون کرده ؛ اینجا دیگه بحث ابی و مایکل جکسون در میون نیست دوستان عزیزم . اینجا بحث اتحاد ایرانی در مقابل امثال میرباقری ها و ارجمندها و عبدی ها و سایر تازی زاده های بی وطنیست که خود را مالکین اصلی این سرزمین میدونند و به تحقیر و توهین هر چیزی که اربابانشون بهشون دستور میدند میپردازند ! و یادتون باشه ، توی این نبرد بی انتها ، من و شما و ابراهیم حامدی همگی در یک کشتی سوار هستیم و دشمنان اصلی ما ، خائنین واقعی به آب و خاک ِاین میهنند ...


اینطوری بود که من بلافاصله با دیدن این فجایع ، دیدن این سریال فاخر و ارزشمند (!!!) رو تحریم کرده و در نتیجه سعادت دیدن توهینی که اون دوست عزیزمون در مورد مایکل جکسون اشاره کرده بودند رو از دست دادم !!


و حالا سوال من بعد از همه این مقدمه چینی ها از شما اینه :


آیا فکر نمیکنید تحقیر و تمسخر ابی یا هر موضوع دیگری که از نظر حضرات و علمای والا مقام (!!!) به پیکر دین و آیین این مملکت ضربه میزند ، همواره و تحت هر شرایطی پیش در آمد و مقدمه ای برای هدف بزرگتریست ؟! آیا هنوز باور نمیکنید همه درد و فشار وارد بر این مزدوران گیتی ، مردیست که سالیان سال پیش ، سید شهیدان اهل قلم (!!!) از وی با عنوان سمبل فساد و فحشا در گیتی یاد نمود ؟؟!!! آیا با همه اون تجاربی که از سالها زیستن در این کشور به دست آورده اید ، حقیقتاً از دیدن این اهانت جدید در شاهگوش به مایکل جکسون متعجب و شوک زده شده اید ؟!!  و سرانجام اینکه آیا فکر میکنید با علم به همه این حکایتها ، هنوز هم باید به شاهکارهای (!!!) خلق شده توسط میرباقری و ارجمند و عبدی نگاه کرد و خنده سر داد ؟! به قول او مو فرفریه تو صدای امریکا : داوری با شما !!!


و اما میرسیم به من و توی خائن وطن فروش بی هویت آشغال ِ گوگوش پرست (!!!) که سالهای ساله دارم در مورد سوابق رذالتها و حرکات زشت و غیر اخلاقیش علیه مایکل جکسون در فضای مجازی سخنرانی میکنم !! اونقدر طی این سالها علیه عوامل بی سواد ، کثیف ، و شارلاتان من و تو مطلب نوشتم که دیگه حالم داره از این کار به هم میخوره !! اینکه این کثافتهای لجن بی وجود تا چه اندازه با مایکل جکسون کبیر و دنیای افسانه ای و بی انتهای اون ارباب بیکران ، خصومت و دشمنی و ضدیت دارند ! حقیقتاً در مورد موجودات طفیلی گرداننده این شبکه چرند چه مطلب جدیدی برای گفتن دارم که شماها ازش چیزی ندونید ؟!! آیا واقعاً هنوز تعجب میکنید که چرا نوچه های گوگوش ِ بی سر و پا به مایکل جکسون بدگویی کردند ؟! من فکر میکنم اگه روزی از توی این کانال حتی کلمه ای حرف مثبت راجع به مایکل جکسون شنیدید ، اون روز باید 100% شک کنید که احتمالاً مرکز اصلی پخش این کانال در لندن توسط یه عده تروریست ِ خطرناک به تصرف در اومده است !!!


اصلاً فکر میکنم اگه کل احساسم رو نسبت به این کانال و خصوصاً گل سر سبد برنامه های یاوش در قالب این تصویر قابل تامل ارائه کنم ، همه چیز خیلی بهتر و صحیح تر و کاملتر به شما منتقل بشه . پس با کمال عشق و ارادت به محضر گوگوش دزد ِ عجوزه و عفریته ، این عکس رو تقدیم همه شما عاشقان مایکل جکسون کبیر در سراسر گیتی میکنم :




راستی تا یادم نرفته بذارید یه نکته جالب توجه و بی نهایت مهم رو هم در قالب ایماء و اشارات براتون مطرح کنم که امیدوارم افراد رند و زیرک ، خودشون تا ته ماجرا رو بخونند و دیگه نیاز به توضیح واضحات نباشه !!


تا حالا به اسم سریال شاهگوش فکر کردید ؟؟!! احیاناً این لغت شما رو یاد یه لغت شاه  دار ِ دیگه که دست بر قضا یه ربطهایی به گوگوش هم داره نمیندازه ؟؟!! و چقدر جالبه که کااااااااااملاً تصادفی و اتفاقی (!!!!) توی همین سریال یه بابایی شبیه به ابی ِ دماغ گنده خودمون هم پیدا میشه و برای ملت ِ کم خرد ِ ایران ناز و ادا در میاره !!! حالا یه سوال خیلی مهم از همگی شماها دارم :


فکر میکنید حقیقتاً ابی تا به حال در عمرش فشار بیشتری رو به سردمداران این حکومت وارد کرده یا گوگوش ؟؟!! فکر میکنید حقیقتاً هدف اصلی میرباقری و دار و دستش ضربه زدن به ابی بوده یا اونیکه عکدمی (!!!) داره ؟؟!! حالا فکر میکنید اگه اینجا ایران نبود که تابوی نشون دادن خواننده های زن هنوز هم حتی توی سال 2014 توش وجود داره ، ما الآن به جای محسن تنابنده ، شاهد هنر نمایی یه بنده خدای دیگه ای تو مایه های مهناز افشار ، به جای اصل ِ جنس (!!!!) توی این سریال نبودیم ؟؟!! و آیا احیاناً فکر نمیکنید شاهگوش ، نمونه بارزی از مَثَل به در زدن جهت شنیدن دیواره ؟؟!! باز هم به قول همون خانوم مو قشنگه : داوری با شما !!!!


و در انتها ، دلم میخواد به مهترین و قابل تامل ترین نکته در پایان این نوشته اشاره کنم تا قلب و روحم در آرامش کامل قرار داشته باشه .


در این پست من شما رو با دو گروه موجود به ظاهر ایرانی ِ ضد مایکل جکسون آشنا نمودم :


گروه اول ، مزدوران حکومتی داخلی همانند میرباقری و ارجمند و عبدی و گروه دوم ، مزدوران غیر حکومتی خارجی همانند رها و سالی و امید و دهها قرتی ِ جفنگ دیگه که صبح تا شب توی کانال من و تو ولو و پلاس هستند !! دو گروهی که همه انرژی و وقت و قدرتشون رو به تخریب و دشمنی با همدیگه اختصاص دادند ؛ گروه اول سایه گروه دوم رو با تیر میزنه و گروه دوم داره شب و روز لیچار و یاوه بار گروه اول میکنه ! اما مضحکی و اوج فکاهی بودن داستان اونجاست که وقتی بحث دشمنی و مخالفت با مایکل جکسون به میون میرسه ، این دو گروه دیگه نه تنها هیچگونه دشمنی و مخالفتی با همدیگه ندارند ، بلکه کاملاً در یک جبهه و جناح مشترک قرار گرفته و دوش به دوش و شانه به شانه در راه مبارزه و جهاد با این دشمن مشترک و هولناک (!!!) برادرانه و دوستانه به پیش میرند !!!! خوب ، لااقل جای شکرش باقیه که این دو گروه موجود پست و بی ارزش حداقل یه موضوع مشترک در این عالم برای کنار گذاشتن همه دشمنی ها و اختلافاتشون در اختیار دارند ! شاید این هم از معجزات بی انتهای اون آقای جادوست که هر نا ممکنی رو در این عالم ممکن میکنه ...



تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance


نظرات 2 + ارسال نظر
سعیده دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:02 ب.ظ

عزیزم سلام
روزت بخیر
کمی به خودت بیا. قدر خودت رو بدون. انسانی که باید وقتش رو صرف علم و معرفت کنه، حیفه که از به مسایل بی ارزش بپردازه.
خودت رو فدای کسی نکن که ارزش نداره. به خودت فکر کن و به خدای خودت.
در جهان هستی، الگوهای بهتری برای ما پیدا میشن. فقط کمی فکر کن.

تو برو دنبال همون الگوهای بهترت خانوم معلم !! من با همین الگو بدها بیشتر حال میکنم عزیزم به تو هم هیچ ربطی نداره !!!!!!!

ناهید چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 07:17 ب.ظ

سلام علی بزرگوار
صحبتی رو لازم میدونم که با "سعیده" و امثال ایشون داشته باشم.
سعیده خانم دوست دارم جوابی رو در مقابل طرز فکری که داری به زبون خودت بهت بدم. حتماً آقای بهجت رو میشناسی و شاید دلت می خواست به علی عزیز این آقا (بهجت) و یا امثال ایشون رو به عنوان الگو معرفی کنی....
حالا یه صحبت از همین آقا رو برات می گم، "بی تعصب و با چشم و ذهن باز" بخون؛ روزی شخصی به این آقا می گه چگونه میشه راه سیروسلوک رو طی کرد؟ ایشون میگه: فکر می کنی این راه نیاز به ذکر و عبادت مداوم داشته باشه؟ نه نیازی نیست. اگه روزی نابینایی رو دیدی که می خواست از خیابون رد بشه، تو کمکش کن این کار تو رو ده قدم (به‌اصطلاح) در راه سیروسلوک جلو میبره. خب سعیده خانم بگو ببینم مایکل بزرگ منش چقدر تو مسیر خدایی پیش رفته و شما چقدر؟؟؟!!! حالا بازم دوس داری علی آقا رو هدایت کنی؟؟!!
حالا خانم خانما شما بگو که خودت بیشتر دست مردم رو گرفتی یا مایکل جکسون. پس بهت پیشنهاد می کنم که یه چند وقتی مایکل عزیز الگوی شما باشه بعد لقمه های بزرگتر بردار و دیگران رو اگه روت شد بازم هدایت کن.
میبخشی علی عزیز باید جواب این شخص رو همینجا می دادم.
سربلند باشی که خوبیهای انسانها رو برای دیگران با عشق بیان می کنی.

سپاسگزارم از لطف و توجه فراوونت دوست من ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد