مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

رونمایی از قطعه گمشده دیگری از تاریخ ...

سلام به عزیزان و یاران بزرگ و نازنین ...


در حالی این پست رو تقدیم حضورتون میکنم که مراسم Grammy سال 2014 ، فاجعه تر و افتضاح تر از هر سال دیگه در حال پخش شدنه و دیگه کم کم حالم داره با دیدن چهره کریه و نفرت انگیز پل مکاتری که درست شبیه به یک سگ پیر شده ، به هم میخوره !!!


ترجیح دادم به جای اینکه وقت با ارزشم رو صرف دیدن ادامه این مراسم بی شرمانه و بی ارزش کنم ، هدیه زیبا و جالب توجهی رو با شما عزیزان به اشتراک بذارم :


هدیه امروز من به شما ، فایل صوتی کمیاب و غیر قابل وصفیست از اجرای مایکل جکسون کبیر در کنسرت ِ هرگز به تصویر در نیومده Apollo Concert 2002 . مایکل جکسون در این فایل صوتی ، در میان اجرای دو آهنگ از طریق گرم کردن صدای افسانه ای خویش ، جمعیت را به جنون و آتش میکشد ...


لینک دانلود 




به جای همه اونهایی که بودند و دیدند و یاد نکردند ، یادت را تا ابد گرامی خواهم داشت جاودانه ترین ! 


و نمایی تکان دهنده از پال - داگ افسانه ای در آستانه Grammy 2014 !!! 



از دنیای فراموشکار بی وفایی که جادوی حضورت را اینگونه ناجوانمردانه از یاد برده است غمگین مباش ...


من هنوز اینجام ! من هنوزم نفس میکشم ! پس آسوده و آرام استراحت کن ارباب ...




تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 1 + ارسال نظر
ساناز پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 11:11 ب.ظ

از پل مک کارتنی و رابطه ی رفته رفته سرد شده ی مایکل باهاش و خیانت هاش بگین،کجا میتونم پیدا کنم؟اگه تو وبلاگتون هست بگین.

کجا میتونید پیداش کنید ؟ در دنیای سراسر دروغ و تعفن و لجن موسیقی امروز دوست عزیز ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد