مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان
مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون ارباب افسانه ها

مایکل جکسون پادشاه جاودان

نمیدونم چرا دوستت دارم !

من نمیدونم چرا دوستت دارم 


من نمیدونم چرا دوستت دارم


اما دوستت دارم


اگرچه همواره با من مثل یک احمق برخورد کردی


و اون وقتی که نابود و از هم پاشیده بودم منو به شدت از خودت روندی


نمیدونم چرا عاشقتم اما میدونم که عاشقتم


اوه ، تو هرگز ، تو هرگز از روشهای فریبکارانت در مقابل دنیا دست بر نمیداری


تویی که با یک پسر دیگه ( ) توی صورت من خندیدی !


آی خدا ، آخه چه مدت من باید اینطور تحقیر بشم ؟!


تنها و تنها به خاطر اینکه تو رو دوست دارم ...


من نمیدونم چرا هنوز عاشقتم


اما فقط میدونم که هنوز عاشقتم !


آخ عزیزم ، عزیزم ، عزیزم ...


تو قلبم رو گرفتی و اون رو در لجنزار پرتاب کردی


تو منو بر روی این زمین سرد سیاه به گریه انداختی عزیزم


من هیچ وقت نمیدونستم ، من هرگز نمیدونستم


که عشق تا این اندازه میتونه تا زمانیکه عاشقت باشم بهم آسیب وارد کنه


نمیتونم ! من نمیتونم گریه نکنم ، نمیتونی ببینی ؟!


جلوت به زانو افتادم و التماس میکنم


هنوزم کمکم نمیکنی ؟! لطفاً بهم کمک کن


آخه دوستت دارم ، دوستت دارم ، دوستت دارم ... اوووه


نمیدونی عزیزم ؟


نمیدونم چرا عاشقتم ، نمیدونم چرا عزیزم


ولی عاشقتم ... من هنوز عاشقتم ...

 

برداشت آزاد از ترانه : Don’t Know Why I Love You 


مایکل جوزف جکسون


لینک دانلود

 

نمیدونم چی باید بگم : بگم یادش بخیر یا یادش به شر !!

چقدر این آهنگ هر دفعه منو یاد اون روزها میندازه . انگار که مایکل جکسون دقیقاً عمق احساسات منو میخوند و با صدای کودکانش فریاد میزد ! هرچند که دیگه همه چیز به تاریخ پیوسته و تنها مرورش ، یه لبخند تلخ رو به روی لبهام میشونه ...


راستی چقدر امروز رو دوست دارم ! چقدر 19 آذر برای من زیبا و دوست داشتنیه ...


حیف که ارباب کبیر دیگه نیست تا قد کشیدن و بزرگ شدنت رو ببینه ...


افسوس ...


تولدت مبارک فرزند عاشق مادر بخشنده زمین ؛


کودک جنگل و باران و ماسه و دریا ، سالروز میلادت مبارک ...


خاطره عطر بهار نارنجهای لحظات نخستین نگاهم بر تو تا ابد روحم را نوازش خواهد کرد . شادی و موفقیت و افتخار و سربلندیت در هر نقطه از جهان تا ابد آرزوی هر شب و هر روز منه ...


میدونم که عمق احساس منو بهتر از همه دنیا میدونی و همین برای من کافیه ...




 

تا بعد ...


Stay Tuned

! Let's Dance

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد